maandag 8 juni 2009

Ding 23

Wel beste lezers nog even een berichtje hoe het me de afgelopen weken vergaan is met 23dingen en dan is het echt klaar.
mijn favoriete dingen die ik gebruikt heb zijn het plaatjes bewerken met flickr,de filmpjes maken voor Youtube en het samenwerken bij de wiki's was ook erg leerzaam, omdat je nu ook kon zien wat de andere klasgenoten voor zaken wisten te vinden.
dit leerprogramma heeft me veel geleerd van de wereld van het internet en ik denk dat ik vooral hyves nog veel ga gebruiken en misschien ook nog wel een paar andere dingen maar ik denk ik Twitter nog nauwelijks of helemaal niet ga gebruiken.
er was er inderdaad een ding waar ik verbaasd over was dat die er tussen zat en dat was hyves waarvan ik al een account had dus die kon ik overslaan.
ik denk dat er niet zoveel te veranderen is aan 23dingen, alleen even de laatste nieuwtjes van internet goed bijhouden en als er iets uitkomt dat dan op de site zetten
"23 Dingen is voor mij erg leerzaam geweest, omdat ik elke week weer wat leerde over de wereld van 2.0"
In de toekomst gebruik ik mijn weblog alleen nog als naslagwerk mocht ik een vraag krijgen die ik via mijn weblog kan beantwoorden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.